torsdag 17 mars 2016

Torsdags aktivitet

Denna torsdag blev bara en halvdag för oss båda; jag var nere tidigt men fick dra vidare vid 11-tiden.
Skulle på viktigt möte i Pålsboda kl 13.00.
Bengt kom när jag åkte; han skulle ev borra nya distanser/ U-profiler till lagerboxarna...
När jag var tillbaka vid 15-tiden hade han åkt hem.

Jag hade på fm släpat fram, en traktorfront från förrådet. Samt en passande Bergbolagen-huv
som jag skulle passa in till traktorgrillen.
Började slipa motorhuven på ovansidan. Sedan sprayade jag nya kylaren på bägge sidorna med
värmebeständig svartfärg.

Det blev inte mer idag; ses i mörrn...


     Traktorfronten till en BM, samt en motorhuv till Bergbolagen-lok.... Ny profil på Lindsloket.!



     Nya kylaren sprayad med värmebeständig svartfärg...



     Bergbolagen-huven, slipad på ovansidan.... Skall finjusteras i morgon.



     Nya U-profilsdistanser tillkapade & hålborrade, idag....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar