måndag 8 september 2014

Måndags aktivitet

Under måndagen har det kommit regnskurar till och från..
Som vanligt har jag hållit på med Hästveda. Idag har jag börjat slipa hytten inv på riktigt.
Rostdamm och smuts bara yrde runt mig och jag var tvungen att ha en liten trasa som
skydd för håret. Liknade en schejk...
Får se om jag fortsätter i morgon m jobbet!
I.ö. se bilder..

                                         Rogga as schejk Abu Dabu...

                                         Hade en liten pall att sitta på, för att vila ryggen. Blir
                                         tungt att köra med stora vinkelslipen m stålborste på!

                                         Och när man är klar m vinkelslipen får man köra efter
                                         med sandpprsmaskinen. Taket skall nu torkas av innan
                                         färgsättning..

                                         Målade instrumentpanelen svart, på skoj....Till höger om
                                         den se gas- & chokereglagen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar