tisdag 21 juni 2016

Tisdags aktivitet

Idag var jag och besiktigade min V70 i Lbg kl 07.00.  Kl 7.20 var jag utanför grabbarnas hus på
Östermalm, Lbg.
Så idag har vi hållit på fr 07.45 till 15.30 med allehanda saker.
Jag skickade grabbarna på div jobb samtidigt jag arbetade med Lindhsloket lite. Förstärkte gaswire-
höljet till rätt längd...
Nu är det bara till att skruva fast motorhuven....



    Ena grabben var sysselsatt med att rensa gamla vagnsdelar f hästdragna militärkärror...



     ... den andra slipade några hjulpar...



     Lindhsloket klar för fast montage av motorhuven....



     Motorlokt i en annan vy....



     Chokewiren justerad till förgasar´n på B4.an...


     Tidigare ikväll provade Bengt & KG gummipackningar på BB-motorns kylare; läcker ff, tyvärr.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar